my blogger

DENGAN INI SAYA TUAN EMPUNYA BLOG,MENGISHTIHARKAN BAHAWASANYA..SAPE2 YANG NAK KOMEN BLOG SAYA DIPERSILAKAN..SEMOGA PEMBACA SEMUA GEMBIRA..

Sunday 10 April 2011

Dia lah..."SITI"..

"SITI" stu nama yg cukup indah bla disebut n didgar kan...bila dibayang kan mmg cukup ayu owg bernama siti...dalam hidup aku cukup sinonim nama siti dalam hati kecil aku nie....sebahgian besar kaseh syg aku hanya untuk siti..die lar sumber inspirasi aku tuk terus kekal bertahan dlm dunia nie..aku bersyukur kerana ALLAH mengurniakan seorang wanita bgitu sempura untuk menghiasi detik2 hidup aku yg begitu bermakna walau sesaat...jatuh bangkit aku siti sentiasa dsisi..kerana ALLAH menciptakan siti dgan penuh sifat nya yg penuh kasih syg...sedikit pown dia x penah merungut akan kesilapan yg dilakukan diri aku ini terhadapnya..sesungguhnya aku penah melalukan dosa terhadapnya...adakah kowg penah memiliki seseorng yg begitu istimewa seperti siti???
raut wajah siti begitu ayu bgi aku...matanya,hidungnya, cukup sempurna tuk dikatakn sungguh menawan...diwajahnya terpancar "nur" sungguh tenang tuk aku pandang...mesty korg terpikirkan kenapa aku buat tajuk cam nie?? kenapa aku begitu mengagungkan nya??...mesty korg nak tau kan...hanya ALLAH jew yg tau apew yg tersirat dalam hati aku untuk seorg insan yg bernama "siti" seorg insan yg cukup penyabar,dgan sikap aku..

tergamak kew kowg nak melukakan hati insan seperti siti...mesty lar x kan..seseorng yg cukup bermakna dalm diri kowg...cukup bererti dalam hati kowg..selama bertaun2 die menjaga kowg..curah kan lah kasih syg kowg utuk insan yg lemah seperti nie..."siti bergitu bermakna dalam hidup aku kerana..dialah yg melahirkan aku...pernah kah korg terpikir saat dia bertaruhkan nyawa tuk melahirkan korang...pernah kah korg rase penderitaan ingin melhirkan serng anak..sesungguhnya "syurga seorng anak,terletak dtelapak kaki ibunya"sungguh tinggi darjat seorng ibu dsisi ALLAH..cube korng pikir saat ibu korg mmbesarkan korg..penah kew die owg merungut??xkan..tue lar kelebihan seorng ibu...kasih syg yg dimiliki tuk dcurah kan tuk anak nya yg dikasihi xpernah terhitung...hanya tuhan jew yg mengetahui bgimana kelebihan ciptaan-NYA..korang RENUNG2 KANLAH....sayangi lah ibu korng sebelum ALLAH mengambilnya tuk menjadi penghuni syurga-NYA..bergitu jgk lah bgi aku...insyallah kasih syg aku utk siti xkan berubah selamanya..kerana ALLAH mengurniakan nya utk aku...aku terlalu bersyukur sbb siti menjadi ibu kepada aku..ALLHAMDULILLAH aku bersyukur kepada mu ya ALLAH kerana mengurnikan hamba mu ini seorng ibu yg begitu penyayang dan pengasih ya ALLAH...aminnnnnnn....'DIA LAH...SITI....DAN...DIA LAH IBUKU'


citew nie aku buat tuk ibu ku yg tersyg..."mak ude sayang mak sngt2" nie lar nukilan untuk PUAN SITI LIAH BT MANAF...korng pown try ah buat manew tau ibu korng bace..kurang2 die tau ko syg die walau pown korg malu nak ckap kan...try da best k...gud luck...jgn sesekali lupakan pengorbanan ibubapa ktew..sekian...

2 comments: