my blogger

DENGAN INI SAYA TUAN EMPUNYA BLOG,MENGISHTIHARKAN BAHAWASANYA..SAPE2 YANG NAK KOMEN BLOG SAYA DIPERSILAKAN..SEMOGA PEMBACA SEMUA GEMBIRA..

Thursday 7 April 2011

DOMINO'S RAIDER..

Korg mesty kenal "Domino's Pizza"kan..salah sebuah kompeny pizza kat malaysia nie..Domino's usj 9,subang lah tempat aku keje lepas aku abes spm...Pengalaman keje kat cnie mmg aku x leh nak lupe sbb...bnyk pengalaman idup yg aku dpt mase aku keje dulu..mcm2 jenis manusia korg bleh kenal..haha..Bilew ckap sal ragam manusia nie kan..tringat aku pasal sorg posmen..blew aku engat ctew nie kan tergelak sowg2 pown ade..citew nye cam nie..ary tuh mcm biasew lah aku keje antar pizza kat sebuah area nie...pizza dominos biasew ah 30minit mase penghantaran..semua nak pecut mase hantar tue kan..nak dibuatkan masew tue ujan..kalau time ujan lar paling mals aku nak antar pizza nie...dengan kuyup lar,pas dlm dominos tue adew ekon..korg pham2 ah pew aku rase...time aku lepas jew antar pizza nie...adelah sebuah trafik light time tue lampu merah..aku pown benti lah..tbe2 dtg sowg posmen nie benti kat sblah aku..dengan blagaknyer posmen tue pandang aku...dengan mengunakan ex5 merahnya..dia maen rem gua beb...hati muda mule nak panas..try bgi ciket...die balas...lam hati aku lah"blagak glew mamat posmen nie"..hah!!mmg kebiasaan lah rider2 nie belumber..tpy slame aku keje ctue x pnah ah posmen ajak aku lumbe die lah owg petama...biasewnye lah aku belumbe ngan mcd,nandos,pizza hut tue jew lah..bilew lampu ijau jew posmen tue gerak dulu die kat depan nie dgan gaye rempit beliau bangga kat depan...aku follow jer blakang moto die tpy syg ex5 turbo aku lagi laju..hahaha..dengan tong besar kat blakang aku slamber jew aku potong die...aku saje jew nak maen mamat posmen blagak nie kan aku slow kan moto..bilew dpt jew die potong aku ceh buat muke bangga...bilew smpai selekoh nak masuk highway aku amek lap potong die..aku lalu btul2 ah sblah die...yg aku x than mase aku lalu sblah die tue die terkejut...nasib baek lar x jatuh...kalau jatuh x kew terburai abes surat2 die... blew aku pandang blakang aku tgk mamat posmen tue dah x dew..mmg gelak abes sorg2 atas moto aku mase tue...dah mcm org x btul pown ade..
    
MY EX5 TURBO

satu agy bende yg paling benci blew pakistan kew tnye aku..mmg cukup menyampah..sbb die owg speaking..aku nie lau speaking bleh bla ah tpy..bhase die owg wat aku menyirap x tau nak jawab pew...aku rase kalau korg ckap pown naek tension kowt..dah lar nak pham sleng die owg pown nak senak otak aku..dah elok ktew ckap jap agy die owg bnyak tnye lak...tpy btol wei aku ckap nie...lau korg x rety speking mampus korg nak keje jdi raider nie...kadang2 malu jgk blew tgk bdak 4taun lancar jew speaking hahahhah...so,korg pown lau nak speaking tuh bajet2 ah ayt korg kang malu dpt..niat aku bkan pew tls blog nie...saje nak share bende n pengalaman aku kan...so,kesimpulan lam citew aku nie..pengalaman mengajar erti kehidupan n jgan ktew asew ilmu ktew nie tinggi sngt nanty kene bodoh2 kan malu lar korg dpt...tue jew aku asew nak share ngan korg..aku arap korg pew citew aku nie...hahahha

2 comments:

  1. memg kelakar r cite pg, time... pg n mamat postmen, terkekek ila di uat nye... so, nntie keje 4time at situ... hati2 la ea,,,, n imprrrooovveeee u speaking.. !!! ngeeee~~~ (ate at orng, dye pon sama..,.. huhu)

    ReplyDelete
  2. thanks ila...xpew lau pg 4time ctue...ila blanje pg mkn k...huuhuhuh

    ReplyDelete