my blogger

DENGAN INI SAYA TUAN EMPUNYA BLOG,MENGISHTIHARKAN BAHAWASANYA..SAPE2 YANG NAK KOMEN BLOG SAYA DIPERSILAKAN..SEMOGA PEMBACA SEMUA GEMBIRA..

Sunday 31 July 2011

cerita bahagia

blog nie kepunyaan mr.ronggeng story tapi kali nie mrs.ronggeng story yang mencoretkan cerita kat blog nie...hahahaha... rasanya panggilan aku lebih mesra bila menulis ..aku insan yang mencintai lelaki yang sungguh romantik nie...mr.ronggeng...aku pon xtahu knape nickname dy cam 2...mybe nenek kebayan dalam mimpi dy yang bagi nama 2 kan? hahahaha..... pe pon aku sayang dy..2 yang penting.. aku nak sangat jodoh ngan dy... YA ALLAH...PANJANGKAN JODOH AKU DENGAN MOHD NORHAFFIZI a.k.a mr ronggeng.....amin...  mybe ade yang xsuka aku dengan dy.. aku xkisah...asal aku ngan dy bhgia...setiap orang ade dugaan yang tersendri dalam hidup...orang  yang xsuka dengan hubungan aku ngan dy nie mungkin ujian dari ALLAH untuk kami. ..kisah cinta yang terbina atas dasar perasaan sayang menyayangi ini akan terus berkekalan seperti air laut yang xpernah kering.... bunyi cam melampau lak kan??? hihi..jangan marah... kisah aku semasa tingkatan 4 lagi.. sekolah lagi masa 2.. budak2 ag masa 2 tapi aku tengok dy aku ase sayang...hati berdebar2...cehh....hihih...tapi 2 la...paling aku suka dy nie...dy suka manjakan aku...blh lindungi aku...time susah senang kteorg slalu bersama2...aku xpernah aku jumpa laki cam dy...aku sayang dy sangat2...dan lagi penting....aku sayang family dy jgak... aku harap dy sayang aku jgak...hihiihi...to my hubby...ive saayng b....
HATI IVE HANYA MILIK HUBBY...<3<3<3......1437...

No comments:

Post a Comment