my blogger

DENGAN INI SAYA TUAN EMPUNYA BLOG,MENGISHTIHARKAN BAHAWASANYA..SAPE2 YANG NAK KOMEN BLOG SAYA DIPERSILAKAN..SEMOGA PEMBACA SEMUA GEMBIRA..

Thursday 7 April 2011

kenangan..

"KENANGAN" stu ungkapan yg bisa buat ktew tersenyum kan...kenangan manis dan pahit akan wujud lam idup manusia sbb nie lah satu kenikmatan dunia pemberiaan yag maha esa....mcam aku,kenangan manis yg paling bnyk aku adew....tpy kenangan pahit,tue ttp ade...bak kata mat salleh "forget it" haa...kenangan pahit nie baek ktew lupekan dari ktew engat...sbb kadang2 bleh mendtgkan kesakitan lam diri...blew hati dah terluke kan bkn senang nak sembuh...sakitnyer bkan cam demam makan panadol dah sembuh...Bilew terkenangkan sesuatu yg indah kan...kadang2 adew manusia nagis,tersenyum,tergolek n tertonggeng....mcm aku pown adew penah rase sume tue...korg pown penah rasa kan...xkan lar korg xdew kenangan kan..nipu lew tue...Kebiasaan lar kan..kenangan manis mase2 mude nie bercinta lah kan...

                                                   
aku pown adew story nak kongsi bab nie ......aku nie jenis pemalu lau nak usha awek nie..tpy blew aku knal ngan die nie ntah mcm manew tbe2 ilang asew malu blew dah start kenal tue kan biasew ah kuar ayat power2 siket.hahahah..maklum lar "first love" katekan..malu campak abes lar blew haty dah berkenan kan..kalau korg lg ah..mean tunjuk ah kerakusan tue kan...hahaha...yg paling aku sukew ngan die nie..muke die cute kire mmg dah adew list ciri2 wanita idaman lar.....lg lar yg buat aku sukew ngan die nie...pandai jage aty owg tue...bilew engat2 balik kan pasal nie......kadang2 datang rase rindu..bia lar aku betepuk sblah tangan kan janji die penah bagi suatu kenangan manis yg mmg xkan aku lupakan sampai aku mati.....Kenangan pasal cinta nie mmg bnyk ah tpy kalau aku nak citew semua jenuh korg nak bace kan....aku yg taip nie pown senak otak nak wat ayat.. tpy dsebalik citew nie aku nak kowg paham kemanisan dalam kehidupan kitew sebagai hamba ALLAH s.w.t semuanya ade lah pemberian-NYA jangan kitew angkuh sbb kepada-NYA kitew kembali........biarlah tinggi mana pangkat ktew....jangan lupew ktew ttp hamba...kowg kalau rase apew aku ckap nie btol pikirkanlah..                                                


2 comments:

  1. kerana kengn la, yg mengajar itew.... untuk menjadi lebih dewasa.. tmbh2 lagie.. kengn pahit... memg tk ley uepw an/... soo saddd~~~!!!

    ReplyDelete
  2. tol tue....biar tinggi langit,biar dalam lautan..tpy kenangan ttp menjadi sesuatu yg bermakna dalam hidup ktew kan...

    ReplyDelete