my blogger

DENGAN INI SAYA TUAN EMPUNYA BLOG,MENGISHTIHARKAN BAHAWASANYA..SAPE2 YANG NAK KOMEN BLOG SAYA DIPERSILAKAN..SEMOGA PEMBACA SEMUA GEMBIRA..

Tuesday 5 April 2011

sengsara bercinta

Hidup blew adew makwe memang seronok kan...kalau 1000 org kat dunia nie....lbih kurang 3 org jew yg ckap x best...sbbnyer..adew lar sbb tue...first sbb die gay,second sbb die asyik kene maen.third skali sbb xpnah kapel...mmg die owg ckap x best...bgi aku,kapel nie best..tpy adew pat2 yg x best kan...kaum laki yg mcm aku nie...pham2 jew lah kan..xkan nak citew semua kowt..huhuhu..berkenaan ngan tajuk aku nie...bercinta nie mmg sakit...yg pat paling sakit...pat kene tinggal ngan makwe...aku ade lar jgk makwe dulu...mmg bajet wat bini ah wa ckp lu..tpy syg,xsmpai ke mane...yg aku x than tue..aku yg kene tinggal kowt...biasew owg laki yg tinggal pompuan kowt...tpy aku lak terbalik..kesian..aku kapel bkan kejap coo...tue bajet nak wat bini...syg glew dah nie...last2 aku terlentang...perkara2 mcm nie lar wat aku serik gilew nak kapel...dasyat..kalau korg penah rase ape yg aku rase nie kan..mesty korg pham punye...aku kene cam nie bru aku tau nape owg bunuh diri..teruk rasenyer..nasib baek ade jgk ilmu agama lam diri nie kan...bleh jgk ah kawal aku...amin..huhuhu bajet alim plak..dari aku bnuh diri kan baek aku story lam nie...leh ktew share kan..hahahhaha..tpy bilew dah kecewa tetap kecewa..luka d bdan bleh nampak,luke kat haty sapew yg tau..aku tetap bersyukur ngan pew yg terjadi lam idup aku nie..kesakitan adalah salah stu cara ALLAH menunjukkan kasihnya pada hamba2 nya...walaupown hati kecik nie cukup terkilan ngan pew yg terjadi aku tetap kene tabah dengan segala yg menimpa hidup nie..memang adew pepatah berbunyi "bunga bukan sekuntum,kumbang bkan seekor" tpy bilew dah syg,maka tertutup lah pintu hati tuk insan laen...insyallah dengan izin-NYA akan terbuka pintu hati ini kepada yg sudi....

2 comments:

  1. x kisah ar.. laki ke pompuan, sume sama jew kots.. kalo gurl toh sayg sagt2 at laki toh.. laki toh akn tggl an itew.. n kalo boy toh syg sgt2 at gurl toh... akn di tggl kan juga.. so, xley nk salh an sape2.. kene salh an pada dri sendiri.. so, conclusion nye skunk... setiap perhubungn bermulanya kawan, selps itu.. tumbuh nye rindu n sayg... n pabela dah berkawn lame, saling kenl mngenali... dah tau latr belkng nye.. beq or x beq, bawu lah mik dye sebgy pakwe or makwe... n than,,, berserah lah pada allah... adakh dye itu hak itew selamye.... ?? atau dye hnye sekadr hendak bersinggah di hati kite... so, renug2kanlah... pe, yg diri ini ingn sampaikan.. assalamuailaikum... wahai sahabat...=)

    ReplyDelete
  2. thank ila sbb post coment cam nie..takdir ketentuan hidup nie mmg dah ditakdirkan,syg mcm mane skali pown ktew kat sesowg tue,rndu atau kaseh skali pown..bile takdir menyatakan perpisahan..maka tue lah akan terjadi..perjalan hidup ktew dah menjadi ketentuan ALLAH..kerana di berhak keatas setiap hamba-NYA

    ReplyDelete